3 september

Idag är det onsdag. Möte. Vi hann inte prata särskilt länge, jag var tvungen att gå på sånglektion efter en halvtimme så de fortsatte en stund till utan mig. Och jag kan än en gång konstatera att jag inte är teknisk. Alls. Kan inte med datorerna särskilt bra, jag erkänner. Linus skulle nog tycka det är ett under att jag kan lyckas uppdatera den här bloggen utan hjälp. Och vänta du bara LinusPinus, för imorgon har jag tänkt och lägga upp bilder med!

Jaja. Mötet var det. På fredag ska vi ha klara press kit, i morgon tänkte vi sitta och jobba med det. Helst hade vi velat ha bilder som är proffstagna av fotograf-Mogge men den tiden finns ju inte nu, så vi lugnar oss tills det blir affischdags.

Linus kommer inte vara med på alla möten framöver, för hans projektarbete är att göra en film (lite dokumentär-aktig) av turnén. Han ska börja med och göra en liten trailer nu innan genomförandet. Linus är bra på film så jag tror det kommer  bli skitfränt!

Jag tror jag måste chilla ner lite när det gäller våra gemensamma möten, jag stirrar upp mig och håller på när saker och ting tar tid. Och att se mig ilsk verkar vara ett populärt nöje i denna lilla samling, så från och med nu har jag en ny taktik. Lugnt och sansat är ledorden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0