Jag klämmer in lite bloggtips här med...

http://shecity.devote.se Petra skriver så underhållande om sin vardag så hon kan få en att ligga dubbelvikt. Samtidigt är igenkänningsfaktorn hög. Underbart! Jag gillar bloggar om kläder och mode, även om mycket i den genren numera är skräp... Men så finns det några som man aldrig tröttnar på. Petras blogg är en av dem, även om hon blandar in sin vardag väldigt mycket. En annan favvo är Underbara Clara. Färgstark personlighet och sån secondhand-fyndare att jag aldrig har sett dess like! Hon har precis gift sig i dagarna, så gå in och titta på ett underbart foto av herr och fru Lidström! Sen måste jag så klart också nämna http://nikolaih.blogg.se Nikko, klasskamrat till mig som på denna adressen dokumenterar sitt projektarbete! Han gör en studioinpelning med en duktig tjej som heter Cataline. Gå in och titta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0