Turné!

Som sagt, projektarbeten. Två stycken.  
Det ena kommer att vara en turné som Chick Jaylors och Bad Man´s Jam kommer att genomföra tillsammans under namnet On The Run. 10 dagar, preliminär start på juldagen och sedan tio dagar framåt. Chick Jaylors är fem: Jag, Ola, Albin, Linus och Mattis. Bad Man´s Jam är Adam, Niklas, Calle och Fidde. Ola, Linus, jag, Adam, Calle och Niklas har detta som projektarbete och planerar upp alltihop. De andra är "bara" med och spelar.  

Vi är precis i startfasen och har börjat med att göra budget och lista upp kontaktpersoner. Första mötet för 2 veckor sedan kändes skitbra :) Jag har varit lite tvivlande innan, funderat på om det skulle kunna gå och så, men första mötet var bara ett perfekt startskott och det kändes som att detta kommer kunna bli hur bra och kul som helst! 

Förra veckan hade vi vårt andra möte. Det gick mindre bra, jag höll på att bli helt galen... Alla var så hopplösa, sega och ett möte som skulle kunna tagit 1 timme tog 3 och en halv! Precis vansinning. Imorgon kommer möte nummer 3 och det ska bli spänande och se min sinnestämning efter/under det mötet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0