Måndag

Idag är jag trött som ett as. Gick upp vid kvart över sex och åkte till körskolan. Jag är kass på att backa... skit också. 

Men jag har börjat ringa till kontakterna! Med Olas coaching och hjälp, men han är sådär på att peppa. Han sa att han funderade på att han skulle vilja göra alltihop själv... när han tänkte på nästa steg, såsom PA, teknikbitar osv. Att han tänkte om JAG skulle göra det... Men jag tror han är för seg i bäret och jag ska minsann visa honom att jag kan vara den bästa bokaren i världen! Fick napp på en idag, Tobbe på Sandra. Han verkade blarrade om att han ville ha bara CJ, jag bara sa att denna turnén är en gemensam grej med BMJ. Men han frågade om Chick Jaylors kanske kunde komma vid ett annat tillfälle. Jaha, sa jag och sa att jag kan skicka presskit på alltihop så han får titta.
BMJ hade ett presskit med sig idag. TK sågade bilden totalt, och han ville ändra endel grejer. Men deras logga är ju skitsnygg. Men det vill till att han på Sandra gillar deras presskit, eftersom han blarrade om att han bara ville ha CJ. Jaja.

Det som är svårt är att jag lägger in så mycket onödiga småord när jag blir lite nervig: mm, ja, alltså, liksom, jo eeeeh....
jag blir galen! Men nåt ska man ju ha och jobba med. Skönt att få låta konferencie-aktig och proffesionell istället för stencool rockbrud utan att det blir ett evigt tjat. Det är nu jag ska utnyttja min konferenciekunskaper! Och bara jag andas och slappnar av går det riktigt bra att ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0