Slappt

Förts en liten update: Bullet´s release var rätt frän, satsiga var de med bomber och granater! Gitarristen Hampus Klang var fränast :) Om jag fick någon inspiration för egen del vet jag inte säkert... Men de har ju en fräsig attityd, man blev ju sugen själv liksom! Och det är ju inspiration i sig. Snacka om att man blir sugen på turné efter detta... Bullet ska för övrigt turnéra med Backyard Babies i höst!  Nu ska jag bjuda på min första bild här :) Hampus in action. Tada!

Kolla bara TeddyGärdestad-frillan! Men samtidigt är han så rå, hur?!!

Idag satt vi hemma hos Adam och Calle och försökte möta lite. Men efter en fet pizza och svull i soffan var alla grymt sega. Jag blev lite irriterad på den slappa stämningen men höll mig hyffsat lugn och fin, som planerat. Bra det iallafall. Niklas var inte närvarande, ingen visste var han var eftersom han inte har någon telefon man kan ringa till. Hopplöst fall! Och jag blir tokig på att han aldrig mejlar ut våra "protokoll" så man har på papper vem som ska göra vad och när osv... Men när vi väl fick fatt i honom sa han till mig att han skulle göra det imorgon. Det krabbar tydligen eftersom vi har Mac i skolan och inte PC. Ok då, ursäkten duger...

Jag sitter och funderar på hur det kommer bli att ringa och söka gig nu i veckan...Det är nämligen hög tid nu! Funderar på priset... Vi har sagt 8000 spänn, och sen kan vi tänka oss att gå ner i pris om de kan ordna och bjuda på käk, dricka, schysst loge och sovplats. Är spänd på om det kommer funka. Kanske det är för dyrt? Men då har vi ju faktiskt PA och allt det där med oss. Och bensinen inräknad i priset. Man får kanske poängtera att det bara är våra kostnader, vi gör ju inte denna turnén för att tjäna stålar utan för att vi vill ut! Nog funderat för ikväll. Nu ska jag fundera på Lovisas och mina planer, där måste det börja hända grejer i veckan. Tror inte att jag orkar plocka upp samhällskunskapsläxan... 

God natt!


Kommentarer
Postat av: Nikko

Har ni fått tag på någon spelning än?? =) Hur mycket kommer turnén sträcka ut sig?

2008-09-10 @ 19:35:50
URL: http://nikolai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0