Tungt

Idag hade vi kort möte. Det blev lite ilska toner.  Linus blev kinkig och tyckte att vi ska få tummen ur och ringa till folk. Han tycker allt går för sakta. Grejen är att han har mycket kontakter sen innan med folk, särskilt  med folk i Växjöområdet. Men nu är ju jag, med hjälp av Ola, bestämd bokare och ska ju ringa folk så det hjälper inte att han har haft kontakt med dem innan. så jag blev vansinnig och stack upp och ringde som en galning till Tobbe Ander, Coco och Tobba. Kollade upp massa spelställen på nätet med. Pang på det imorgon igen och då ska vi ta storstaden! Dessa är klara för pressutskick:

Per,  Speak Easy
Claes, Eringsboda brunn
Bones-Anders
Tobba
Karla
Tobbe, Sandra

Problemet är att vi måste göra om Chick Jaylors presskit. Det var ju egentligen helt klart, men sen lämnade vi det till TK idag och han hade rätt mycket grejer som han tyckte vi skulle justera. Det är teckensnitt, vissa ord, dela in mera och framförallt: bild. Han tyckte det kunde se dyrare, bättre ut. Jag håller med. Vi är ju faktiskt inte brynja och brylékräm längre. Inte alls lika retro i framtoningen. Så nu håller jag på styra upp en lite fotosession på scenen på tisdag med stylinghjälp och Classe bakom kameran. Ska ju köra med Mogge, men det blir inte förrän senare och vi har inte så mycket mer tid till presskitet. Hade egentligen behövt skicka det nu med detsamma, men ska vi ha ny bild så tar det ju en vecka till. Samtidigt kanske det är värt det.

Men tillbaka till bokandet. 
Dom ska få se. Och det skrev jag sist med, men efter Linus uttalande idag är jag ännu mer taggad!
BÄNG BÄNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0