Update från skolan, 5 september

Fidde är kickad! Bad Man´s Jams trummis är inte längre en del av vår turné. Han skulle varit här på skolan i helgen och spela in trummor ifrån salongen, men idag sitter Ola där istället! Fidde hade tydligen viktigare saker för sig i helgen (typ nollning på skolan) och Bad Man´s Jam tyckte det bara inte gick för sig, utan de kickade honom. Det tycker jag allt de gjorde helt rätt i. Frågan är ju bara vem som ska trumma under turnén. Kanske hittar de en ny, det kan ju bli lite jobbigt för Ola att spela med bägge banden. Men detta återstår att se... :)

Vi skulle göra press kit idag också, men efter Chick Jaylors gig igår stannade Linus kvar hemma i Häradsbäck och han har grejerna på sin dator så det går nog inte att fixa idag. Jag ska ringa honom och fråga om det är något jag kan fixa med här så länge. 

Har köpt mig en ny klänning att ha på scenen med Jaylors, invigde den igår! Skinn look-a-like, fräsig och svintajt. Och kort. Man blir svettig som en get i den men då sitter den ju uppe... :) Den kommer bli fin till turnén!

Jag nämde ju att jag skulle lägga in bilder, men det får vänta eftersom kameran har laggat på senaste.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0