Biljetter och affisch






Tack till Johannes N och Nikko för hjälpen!

Nu mina damer och herrar är vi på upploppet. Jag ringde ett gäng av företagen som fått info och några av dem sa nej direkt. Tjurisar. Mest synd om dem, med tanke på vad de missar... Men några var fortfarande på, men hade inte hunnit/glömt ta tag i det. Så de skulle göra det, så skulle jag ringa igen på måndag. Men det är ändå tveksamt om vi har 150 bokningar på tisdag i nästa vecka. Om inte Emmaboda kommun är på vill säga, undrar om Lovisa fått nåt svar från dem. Sen ringde jag Samhall med 300 anställda och han skulle kolla på det. Det hade varit livets lycka om de tackar ja! Det skulle vara det jag önskar mig mest. Och om allt nu går i stöpet får vi helt enkelt ringa ett gäng andra cateringföretag och se om de kan göra något åt saken. Man måste försöka med ALLT innan man tänker tanken att lägga ner!

Sen var jag nere på Bergkvara Hamn och Stufveri, men där var det ingen på kontoret idag. Gjorde även ett besök på Vågens second hand för att leta bord till "I got life", så Niklas får nåt och dansa på. Gick sådär, det fanns mest lägre bord. Typ soffbord. Och matborden var vingliga, men det kanske byggprogrammet kan fixa? Å så har jag hittat en massa snygga klänningar på Gina, till scenkläder. Ujujuj.

Annars är lovet... tajt. Har slappat lite för mycket i påskhelgen, så nu har jag massa att ta igen. Men i morgon kväll blir det grill på Dalskär, fredag Caj i Kalmarsalen och lördag kväll blir det födelsedagsfest för Sabine! Så jag har ju saker att se fram emot efter stressiga dagar. Nu ska jag köra en vända med trafikkunskap. Och upp med tuppen i morgon! Tjotjo!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

har det ringt fler?

2009-04-17 @ 23:29:46
URL: http://genomlovisasogon.blogg.se/
Postat av: Lovisa

har pratat med kommunen och hon går ut med det så att de kan ringa som privatpersoner inte som företag :S men jag hoppas att det är några som nappar! Hoppas hoppas hoppas på samhall!! ska maila och påminna alla de ringda företagen så att vi får besked från dem. Ska även maila några privatpersoner som ville ha info. Jag håller tummarna stenhårt!

2009-04-17 @ 23:34:41
URL: http://genomlovisasogon.blogg.se/
Postat av: louli

schnygggos biljetter :D

2009-04-18 @ 00:32:00
URL: http://itsmandylicioooous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0