Krogshowen den 16:e är spikad!

Ja, nu har vi får klartecken från matfirman att allt är okej. Det kommer bli en pangshow och tjusig trerättersmiddag den 16 maj! För er som inte har bokat vill vi bara säga att nu rullar biljettförsäljningen på... nu är det över hundra förhandsbokade och vi räknar med några till i början på nästa vecka. Det är så roligt! Nästa vecka drar repandet igång på allvar, nu är det bara 3 veckor kvar tills det är dags.

Annars har det varit en mycket stressig dag, jag har rört till det kraftigt. Viktigt att säga nej ibland. Ska nog skriva en låt om det föressten... I morgon är det episod 3 av Melodifestivalen på Stage, jag ska köra på 6 låtar och leada på en tillsammans med Budde och Linus. Ikväll körde 2:orna och jag och Tove Blum var konferencierer. Och Toves låt "Dolls" vann tävlingen! Så välförtjänt, låten är kanonbra och Le Maine gör den supersnyggt. I morgon ska jag upp vid nio och gå direkt till Tempo och fylla på mobilen. Laddade med 100 kr för 3 dagar sen, men de är redan försvunna... förbaskat dyrt att ringa nummerupplysningen tydligen.

Nu ska jag sova efter en lång och hård dag. Tack och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0