Krogshowsupdate

Idag har jag haft dåligt flyt med företagen. Har inte hunnit få tag på alla, men flera sa nej för de inte kunde. Samhalls 300 personer nej, Gullabo däckfynd nej, vårdcentralen nej, bonden nej... De flesta tackar nej för att de ska åka till Göteborg och springa Göteborgsvarvet. Dålig tajming där. Men det ringde en privatperson idag och bokade 4 biljetter! Nu har vi 85 personer klara. Känns helt idiotiskt att kasta in handduken nu. I morgon ska vi stämma av med Gerds mat och Cafe och antagligen bangar de ur. Jag ska ringa Möre Golfkrog och Lasses matservice och fråga vad de kan göra åt saken. Man måste som sagt försöka med allt. Kan hända att vi spräcker 100-strecket i morgon om vi har tur. Om brandmännen, plåtfirman och Smycka bokar. Hoppas, hoppas!

I går repade killarna på "Ohlala jag vill ha dig" med Uffe Lundell. Det kommer bli skitbra! Jag och Louli visade Lovisa dansen till "I will Survive". Och Singin in the rain-dansen har jag gjort helt färdig nu. Skönt. Men det är mycket kvar.

Överhuvudtaget är det mycket nu. Maj kommer bli ett evigt elände... Maj 2008 var den bästa månaden på hela det året. Vi gjorde massor med roliga saker! Grillade, gigade och njöt! Maj 2009 kommer antagligen bli den värsta månaden på hela året. Jag kommer vara tvungen att begrava mig i plugg och mellan passen repa krogshow... rapporten om projektarbetet ska vara inlämnad redan 4:e maj och vi är ju mitt uppe i det. Helsvårt att skriva en rapport då. Man har fullt upp med att rigga med själva arbetet, sen vill de att man ska skriva en rappor tom det också samtidigt! Uffla. Men vi får skyll aoss själva som lagt projektarbetet så sent på våren. Klantigt där. Sen är det franska, ett stort naturkunskapsarbete och ett körkort som ska tas. Det börja brinna i knutarna nu! Bäst att jag går och lägger mig om jag ska vara som en människa i morgon och orka göra allt som jag måste.

God natt vänner!

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Va rädd om dig, jobba inte ihjäl dig!

2009-04-21 @ 22:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0