Företag och showfunderingar

Igår letade jag fram "Min soldat", framförd av Ulla Billquist. Hon gör den bra! Jag ska med göra det hade jag tänkt.... med Adam på acca. Jag tänkte börja uppe på ett podie, sen får Niklas och Ola illustrera soldaten med för stora skor och oklippt skägg.
Och "Diamonds are a girls best friend" ska vara a capella. Lovisa ska sitta på en gunga i glitterstass. Och Jonas ska lägga på snyggaste lyx-reverbet så det blir sådär magisk stämning. Publiken har precis käkat förrätten. Efter halva första versen kommer Louli och jag in och doar, så blir det vackert trestämmigt. Sen avsluitar vi unisont. Mumma!

Dessa företagen har avrit intresserade av att komma den 16 maj. Alla har fått info skickad till sig, eller har jag gjort ett besök och berättat om evenemanget.

Smycka
Guldbolaget
Blomlöfs rökeri
Tandläkaren i Torsås
Larssons plåt
VM Snickeri
Liljas bil
Emmaboda glas
Södra Timber i Långasjö
Nils Hanssons bondgård
Gullabo Däckfynd
Beco Gräv & Schakt
Handelsbanken i Torsås
Räddningsstationen i Torsås
Ådholmens golv
Berglunds trafikskola
TBAB Torsås Bostad
Torsås Bilservice (Mekonomen)
IOGT-NTO i torsås
Kreab
Åstedts el
Söderåkra församling
Malin Sigfridsson (tjejparty)
Bergkvara Hamn och Stufveri -  har ringt dem, ska göra ett besök på tisdag

Sen är det väl ett tiotal som sagt nej direkt.
På tisdag, efter alla eländiga helgdagar, ska jag ge mig på Kalmars alla trafikskolor, Mellströms bil, Ge-Pe´s elektronikservice, Samhall, föreningen AKTIV och Schakt och transport. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0