En ny vecka, en ny höst

Japp, i morgon är det första september och en hösten är på ingång. I dag hade jag min första lektion på Stage som lärare, tillsammans med Ann och TK berättade jag om hur det går till när man ska göra projektarbete. Bara en kortis, men iallafall. Det kändes konstigt! Men bra. Nu är jag bara hemma en sväng för att hämta almanackan och mobilen som jag glömde i morse...

På lördag är det gig som gäller, så nu ska jag boka reptid med Jonas och Lovisa som också ska vara med. Sen har jag sökt två jobb som jag känner i magen att jag aldrig kommer få, men jag har skrivit ett vasst personligt brev iallafall. Man kan ju inte mer än få nej. På torsdag kör jag och Dona igång med koreografin för ettorna, då är finns det ingen återvändo! :)

Back to work! Och ikväll ska Chick Jaylors bjuda Maxe, Melle, Krish o Tom på middag, får väl se hur det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0