Going out

Först ett stort grattis till Martin Rydell som vann Svensktoppen nästa igår! Mycket välförtjänt, men det bästa av allt var att han var och spelade raggarfars på Bastionen efter sen, så när han vann var han inte där! Iskallt, skitroligt ju :) Han verkar vara så himla snäll, jag minns honom sen jag gick i lågstadiet då han var på vår skola som lärarstudent eller nåt. Och från minishowen 1997 när jag var 7 och sjöng Majas alfabetssånger i rosa spetsklänning. Jag minns att jag blev stolt som en tupp och rosig om kinderna när han sa att jag var så söt att han skulle kunna äta upp mig...
Bra finalister annars och jag konstaterade att jag nog är en bandtjej ut i fingerspetsarna.
Och ibland undrar jag om jag egentligen borde göra något helt annat.

Sen stack vi ut, blev en betydligt senare kväll än planerat och Ida-stackaren fick stå ut med mig och nattbussen. Tack snälla! Jag tyckte iallafall vi hade en helkul kväll, trots lotions... ;) Sen var det upp och sjunga i kyrkan idag vid 10 som jag hade lovat. Tungt o kliva upp kan man säga. Jag har bara mig själv att skylla! Men det gick. I morgon ska jag upp o jobba vid 7, så ska försöka att komma i sång lite tidigt ikväll.

O så har jag lyckats byta o fiffla med jobbet så jag kan se Duran o Mollan på torsdag. Yes!



Jag och ja.. Johan var det nog!


Tove!


Gry var i stan med nån :)


Axel sjökapten.


Ida och jazzaren från Helsingborg.


Kommentarer
Postat av: Tove

Lotions! Haha, klockrent!

2009-08-09 @ 21:40:55
URL: http://lemaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0