Hösten är på ingång

Jag är på fötter, sommarjobbsknoget är slut och nu väntar plugg och jobb som kanske kan ta mig framåt i den bransch jag vill vara. Det kommer definitivt att utveckla mig och förhoppningsvis kommer jag lära mig massor med bra saker.

Denna veckan är jag i Häradsbäck och repar och förbereder inspelningen som drar igång nästa vecka i Pamas Studio 1. Krish Sharma, som producerat Rolling Stones senaste platta, kommer finnas på plats och jobba med oss! Spännande värre, jag som inte är nån hejare på att snacka amerikanska... jösses. Förhoppningsvis går det fint, kommer bli fränt!

Nu, bingen!


Kommentarer
Postat av: Lov

Det kommer att gå så bra, så bra! Håller alla tummar. Fick du mitt mail igår? Du får gärna ta och kolla det annars. Skolstart snart för dig också, haha. Spännande :D

2009-08-19 @ 09:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0