Studioinspelning med Krish

Idag fick vi träffa honom, finally! Krish Sharma, producenten som bland annat donat Rolling Stones senaste platta. Som nu ska producera 2 låtar med Chick Jaylors under 5 dagar. Och jag måste säga att jag fått förtroende för honom. Känns bra! Han liksom sa att detta går fint, tittade rakt in i mina rädda ögon med sina snälla ögon och... ja, jag blev verkligen sugen på att göra mitt allra bästa!

Vi lyssnade iallafall igenom de 14 låtarna, Tom Callahan, som också är i Sverige i veckan, och Krish funderade, lyssnade igen, antecknade och bestämde sig för två låtar. Och jag tycker de gjorde 2 bra val. I morgon drar vi igång i studion!

Och kan ni fatta att jag förstod va han sa! Hoho, på real americanish! På en dag med 2 amerikaner tänker jag så gott som på engelska ;)

I´ll keep you update! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0