Svart

Idag har det varit en dålig dag. Jag vill ge upp. Ska nog skita i detta. Ibland skulle det vara så skönt med ett vanligt liv. 9-5, något alldagligt jobb, lägemhet och det roligaste som hänt är typ utekväll på lokala puben i hålan man bor i. Men när jag tänkt på det en stund mår jag nästan dåligt. Det är inte så jag vill att mitt liv ska bli. Jag vill resa, turnera, repa, spela och stå där. Ni vet. Men ibland så vacklar man och till och med ens drömmar dör ut. Jag gömmer mig under en filt i soffhörnet och konstaterar förtvivlat att den värsta känslan är att hata sig själv. Vara missnöjd och behöva skämmas över sig och sina prestationer som inte duger. Utmaningar som ligger framför en vill man bara ska försvinna så man slipper dem.

Det känns inte bra längre, jag tror inte på det här. Men någonstans så brinner det inom mig när jag ser The Sounds turnéschema med gig nästan varenda kväll på andra sidan det stora havet. Jag vill också till Amerika! Jag vill vinna över förloraren i mitt huvud. Jag tänker inte ge upp och låta detta stoppa mig.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är en stjärna :)

2009-08-11 @ 10:38:56
Postat av: B E A <3

Hoppas allt är bra med dig idag:)

2009-08-16 @ 00:35:04
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0