The Sounds och repvecka

Förra veckan var jag i Häradsbäck ända från måndagen till lördagen och vi repade och skrev texter inför denna veckas efterlängtade inspelning. Jag slet mig i håret X antal gånger, men jag tror ändå den senaste veckan gett mig en kick i baken när det gäller textskrivande. Bra. Och några bra grejer kom det väl ut iallafall.

På torsdagen åkte jag och Ola till Malmö och såg The Sounds, det var så bra! Maja var så snygg och sjöng så bra. Men det märktes när de körde med klick och inte, tempot pendlade så man märkte det liksom. Men så bra låtar, det är helt vilt! Och när det började dra sig mot slutet av konserten skrek jag till Ola att om jag skulle få önska en låt nu, så skulle jag helst av allt vilja höra "Hope your happy now" . Då skulle kvällen vara fulländad. Och kan ni fatta att de avslutade med den! Förutom extranumret "Living in America" då...

Sen gick jag ju på stan också med Ola i släptåg, vi köpte lite kläder. Bland annat hittade jag ett par skitcoola, svarta spetshandskar! Ola köpte byxor. Sen lyxkäkade vi på restaurang, mumma!  




Filar på texten på Olas altan...


Mattis.


I repan i Häradsbäck.




Lunch i Malmö.


Ivarsson in action.


Kolla axelvaddarna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0