Update lördag

HÄR finns reportaget om Krish Sharma och Chick Jaylors från Smålandsposten! 
Idag är det lördag och vi är på Stage och repar och filar på nya låt-texter. Krish sitter nere i studion och klipper, vi ska med ner där sen och spela in lite grejer själva. Igår la jag sång på Sold out och Krish var världens bästa att jobba med. Skulle jag vara 40 skulle jag gifta med med honom på bums! Efter en lång dag med mycket sång, både lead och backing vocals, åkte jag in till stan med tjejerna. Kvällen fortsatte med lakritsshots och tårar, vilket inte var så kul. Det där med kärlek är svårt. 
Nu är det tajm för jobb igen. Men ikväll lovar jag bildmaraton från veckan i studion! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0