Filminspelning och Svensktoppen nästa



Alvaret på Öland, en av inspelningsplatserna.


Dagens kläder.


Jojje bakom kameran.

Fredag kväll och jag kör en uppdatering. Hemskt dåligt på bloggfronten, jag skyller på fullt program!

I onsdags var jag i Kalmar och spelade in en film med de på Artistargenturen om Småland och Öland. Ska användas i utbildningssyfte för barn i mellanstadieåldern. Vi åkte och filmade lite på Öland, Boda glasbruk och några andra ställen här omkring. Bra lärdom för mig att få jobba framför kameran, hoppas slutresultatet blir bra! Roligt var det iallafall. Mer sånt! Sen drog jag till Emmaboda i onsdags kväll och jag, Louli och Lovisa körde en rejäl utgång. Skoj! Var hemma vid fyrasnåret, sov 4 timmar och upp igen för att filma halva torsdagen. Sen vidare hem till Torsås och jobba. Den dagen var inte av denna världen... jobbigt att leverera repliker under sån tidspress, men vi hann få till det till slut iallafall!

Om ett par veckor är det dags för Högskolan. Jag ska läsa två kurser och en utav dem börjar redan nu om 3 veckor.  Augusti är här och som vanligt undrar jag vad sommaren tagit vägen... men nu är det rena medelhavsvärmen ute, Stadsfest i Kalmar och Sailet i Karlskrona nästa vecka så jag borde väl inte deppa än!

Imorgon är det final i Svensktoppen nästa och för att rösta på mig skickar man ett sms med p4kalm låt1 till 72250. Le Maine är också med o tävlar och för att rösta på dem är det samma sak, förutom att man byter ut låt1 till låt6. Jag ska göra mitt bästa för att göra ett grymt bra framträdande så att jag kan känna mig nöjd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag röstat på dig :D Hoppas du vinner!! // Nathalie

2009-08-08 @ 15:24:08
Postat av: Kycklingvinge_1

Hahaha! Så du tog en smygbild på jojje ;D

2009-08-10 @ 01:11:03
URL: http://genomlovisasogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0