Balen


Bror Anton och Sabine på bal på Stufvenäs. Synd att man inte ser Antons ögon när han flinar...

Denna klänningen ska jag prova i helgen och se om den passar! Trist att Ola hatar rosa, men jag tycker den är skitsnygg! Funderar hur jag ska göra med bandet i midjan bara. Men det blir ett sket om den inte passar, då måste jag ut på secondhand-runda! Eller Ebay. Var inne och glodde i bröllopsbutiken i veckan bara för att kika lite. Resten av klassens tjejer var alldeles i gasen, men jag måste säga att jag blev besviken. Jag tyckte alla klänningarna var så lika, det var bara olika färg på dem. Nån med halterneck och nån tubmodell. Paljetter och samma sidenmaterial i allihopa. De är ju fina, men jag blir inte sugen alls på att köpa en klänning där. Kändes inte som de passade mig...

Det ska bli så skönt den 29:e maj med bal, 19-årsdag och slut på franska-skiten. Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

den ser ju jättefin ut! men jag kan inte se att den är så rosa, kanske beror på bilden eller så är jag färgblind :D

2009-02-07 @ 08:17:20
URL: http://Http://NathalieJMJ.blogg.se
Postat av: Hilda

Hehe, nä det syns inte så bra här. Den är rätt blek/gammelrosa typ. Om jag minns rätt :P håller med dig!

2009-02-07 @ 10:43:39
URL: http://hildasprojekt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hörredu.. Den var jättesnygg!! Om det inte passar har jag ett tips på en skitbra klänningbutik i Karlskrona!! Jag var där o provade mina klänningar som jag ska gå med på modevisningen häromdagen! DE HAR HUR MYCKET OLIKA MODELLER SOM HELST!!! Jag ska dit och prova lite snart igen.. Du kan få hänga på!!

2009-02-10 @ 15:57:18
Postat av: Anonym

Den var superfin! Men du, om den inte passar har jag tips på en skitbra klänningaffär i Karlskrona!!

Jag var där och provade mina klänningar som jag ska gå med på modevisningen häromdagen! DE HAR HAR HUR MÅNGA OLIKA MODELLER SOM HELST! O hon som jobbar där var superbra och jättetrevlig! Ska dit snart igen o prova! du kan ju hänga på! KISS

2009-02-10 @ 16:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0