Hårbesvikelse och motigt

Jag är så trött på håret! Idag var jag hos Lisa och skulle få det slingat, men det blev så sjukt ljust märkte jag sen... när jag kommit tillbaka till skolan, jag ser ut som ett ägg i skallen eftersom det bara är blekt på ovanhåret. Smälter inte ihop med vartannat alls! Jag hatar och vara ful i håret. Får snacka med Sabbe imorgon och se om man kan ringa Lisa och be henne fylla i lite. Eller kanske jag ska klippa av hela skiten? Eller färga hela burret svart? Då kanske Ola och Linus blir nöjda iallafall.

Ja ja. Värre saker har ju hänt! Men vad ska man göra sådana dagar då allt går åt skogen och man bara irriterar sig på sin omgivning? Helt i onödan. Jag har varit ett nervvrak i flera dagar nu. Kanske behövs sömn för att komma på benen igen? Var ju tvungen att kliva upp kvart över 6 idag för att åka in på en fullkomligt meningslös högskolemässa där alla saker jag var lite intresserad av var inställda.
 
Jag blir vansinnig. Bäst att gå och sova. Ska bara ta bort det avflagnade nagellacket först.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så farligt var det ju inte! jag tänkte ju inte ens på det :)

2009-02-06 @ 17:08:43
URL: http://Http://NathalieJMJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0