Made in Sweden

Kikade på sista avsnittet som visades ikväll, tyvärr har jag missat de tidigare. Men hörde att allas vår favorit och gamle lärare Glössner var med i ett! Fräsigt. O idag åkte ju Andreas Karlsson hem till Tingsryd och hängde på Kulturverkstaden! Jag höll på att svimma, där har vi ju repat och hängt på gräsmattan utanför. Ola och dom har ju varit där massor vad jag har förstått! Och Mange var ju med massa, han var ju med oss nere i Karlskrona när vi var i riksfinal i Musik Direkt! Andreas satt i lokaljuryn i en av våra deltävlingar och såg Jaylors då. Så Ola sa till mig att de kommit på att vi måste ringa Mange och försöka få honom att locka ner Andreas Karlsson när vi ska tävla i vår igen! Det skulle ju vara helt fantastiskt att få feedback, undrar om han minns?

Idag ringde jag Thorbjörn på Sandra, men det var lögn att få tatg på honom. Först satt han i möte och sen var det upptaget. Så jag ska göra ett nytt försök i morgon. Hoppas det inte var bullshit för att slippa mig bara. Men dte kommer jag ju märka i morgon om inte annat...

Sen har jag och Lovisa räknat på platserna. Nu när jag kom hem kontrollräknade jag och fick det till 259 platser.
Det blir 7 längor med bord och 6 bord i varje länga. Det sitter 6 personer vid varje bord. Det blir 36 personer i varje länga.36 gånger 7= 252. Sen plussar vi på en person vid varje kortsida längst ner vid maten till, som sitter med näsan mot scenen. Fast längst bak liksom. Då blir det 7 till, alltså totalt 252.

Så nu ska vi bara ha tag i Gerdas mat och se vad det går på med käk.
Och om de tar med sig egen personal, så vi inte bara står där med typ 50 kilo mat och inga som ställer ut och grejar. Det ska ju vara buffé. Och hur ska man göra med dricka? Ska det finnas bar och det? Då måste man väl söka serveringstillstånd? Och är inte sprit och sånt skitdyrt? Mycket att tänka på med maten alltså.

Nu ska jag gå och knyta mig. Har suttit uppe och väntat på att H&M.com skulle uppdateras klart, men det verkar dröja ett par timmar till... så jag får gå upp med tuppen i morgon istället.

Kommentarer
Postat av: Linus

ANDREAS KARLSSON inte anders...

2009-02-07 @ 22:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0