Sorry grabbar, här kommer mina killer heels!


Synd att min högra lilltå är gigantisk...





Nu kommer Chick Jaylors-pojkarna tycka jag är så icke-rockig som lägger upp bilder på skor och pajar vår image... och jag njuter av att få in lite kvinnlighet i detta band! Bland allt snus, rapar och svett. Visserligen är inte jag världens fräschaste jämt, men man kan ju låtsas... Dessa mördarklackar fick jag iallafall hem idag från Asos. Den vänstra sitter som gjuten, den högra är lite trång i tån. I morgon kommer ett annat par i storlek 3, ska se hur de passar. Det är hopplöst att ha någon sorts storlek mellan 36 och 37. Sen fick jag hem Blondie-tröjan som jag beställt med. Som av en händelse köpte Tove Blum samma tröja i Stockholm nu i går utan att vi visste om varandra, så nu kommer vi vara skitsnygga bägge två i morgon! :)




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Finfina heels Hilding :)

2009-02-18 @ 16:44:20
URL: http://Http://NathalieJMJ.blogg.se
Postat av: Lovisa

Galet snygga skor! Du, jag har funderat lite på korreografi och ordning på musikal låtarna :) Kommer att bli fett! Och så har jah fått besked om att det bli förfest i emmaboda på fredag, jag ringer dig imon!

2009-02-18 @ 23:47:01
URL: http://genomlovisasogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0