Byttan

Det är nästa byte för Lovisas och mitt projektarbete. Lovisa har lite kontakt med kökschefen där sen innan, så vi hoppas på detta! I allra sista fall har vi ju en reservplan: att vara på Stage.
Måndag nästa vecka är det dags för möte och då ska jag har snackat med HB om en schysst singback på ett ABBA-medley.

Igår drog jag igång 2009 på allvar med halkkörning, rep och franskaglosor. Började läsa i en av mina nya böcker com jag beställt från CDON. Så den har gett mig massa motivation och arbetslust. Idag har jag gjort srudieplan för franskan, jag kommer få tänka i franska hela våren om jag sk hinna bli klar. Men min plan är att varva allt jobbet med roliga grejer, så jag orkar att tatag i mig själv och inte tappa disciplinen. Januari är klirrad och jag har roliga planer på helgerna för att blanda upp det eviga eländet med. Men det känns bra att jobba igen, jag kan inte fatta det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0