Danmark och Scams


Scams nyförvärv Kim.


Uga! Det var endel galna typer med i bussen...


Det blåste i Köpenhamn!


Nån med skägg och Emelie.

Danmark. Alla rökte överallt. Och alla drack öl. Det var en rätt stor klubb med högt i tak och fin scen. Det fanns en trappa med balkong och där stod jag under 2/3-delar av Scams konsert, eftersom jag blev ombedd att filma spektaklet. Scams nyförvärv var skitfräsigt och deras nya låt Killer machine är riktigt bra! Det var 3 band som spelade, Scams i mitten. Det första bandet var inget vidare, sångaren var urusel. Det sista bandet, Super Charger, var skickliga och låtarna var väl med bra men jag gillade inte sångarens style. Han sjöng sådär och sen var ljudet så sjukt högt! Har aldrig varit med om en sån fruktansvärt hög volym på ett sånt ställe! Jag hade ju inga proppar med mig heller, IDIOTO, men som tur var kunde man köpa det i baren. Shuuu.

Det tog 5 timmar att åka dit för de skulle ha kiss- och rökpaus en gång i halvtimmen. Och när vi skulle åka hem vid halv två, visste ingen var bussen var. Busschaffisen var väldigt mystisk, Karla ringde och försökte luska ut var bussen stod. Efter ungefär en timmes irrande på stan lyckades Coco och Karla tillslut hitta busskräket. Vi lämnade Köpenhamn vid halv tre och var väl hemma vid 6-halv 7. Ola och jag sov som grisar nästan hela vägen hem...

Och dojorna fanns kvar på Wedins, helt sjukt vilken tur jag har! 75 % rabatt. Nu ska jag med vara varm och torr om fötterna!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Trevligt! :D Hilding, det låter som en bra idé. Fast du kommer ju bli känd artist så du kommer inte vilja jobba med mig :(

2009-01-12 @ 15:36:46
URL: http://nathaliejmj.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, mm...häst-natta?! XD Ja, jag ska hälsa på lille frassie och säga grattis :D Ska du dit? :D

2009-01-12 @ 22:07:59
URL: http://nathaliejmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0