De små kräken


Ja, här ligger de och stirrar ilsket på mig. Franska-böckerna. Men än så
länge håller jag iallafall rutinen, varrannan dag franska och varrannan
dag körteori.

Idag har jag beställt 100 nya Jaylors-tröjor. Sett Brokeback Mountain på samhällskunskapen. Vilken bra film!
Har fortsatt på film-manuset till jazz-filmen och sen åkte jag till Söderåkra och somnade en stund. Spelade TV-spel och gick en timmes promenad, skönt. Sen ringde Lotta Nyberg på Barran och frågade mig om min relation till bloggar. Drog två favoriter och berättade om denna. Får se vad det blir av det sen, Fredagsnöjet skulle jag tro.

I morgon är det på att igen! God natt vänner.

Kommentarer
Postat av: Clara

dom franska-böckerna har jag också, hatar dem... :P

2009-01-31 @ 17:48:41
URL: http://claraborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0