Det där med att prioritera.


Linus säger att livet handlar om val.
Och jag tror det är sant.

Men det värsta med mig är att jag vill göra allt, nu! Jag är så sugen på det och det och det... jobbigt. Jag är rädd. Men jag tycker ändå att jag lärt mig prioritera lite, mer än vad jag gjort innan. Och det är viktigt att inte bara göra saker för att någon annan ber en. Då lägger man bara tid på onödiga saker och det är den värsta tidsslukaren av alla. Att göra onödiga saker perfekt. För det ger ingenting.

Jag vill jobba, jag vill kämpa och aldrig släppa taget om mig själv! Låta det rinna ut i sanden. Vad som än händer.
Och jag älskar bandet!

Imorgon är det Öppet hus. Och Roobits ska spela och Jaylors med. Och jag är förbaskat förkyld. Jaja. Sen ska jag skriva text imorgon, till en av våra nya låtar. I alla fall göra ett helhjärtat försök, för nu har jag fått in känslan igen! Och imorgon har jag massor med timmar att fila. Om det kniper är det ju bara att gå till Albin för lite feedback. 
Denna veckan har jag ändå fått endel gjort. Startat upp saker igen, tagit vara på tiden! Det är mitt nya motto.
Det gäller att göra något varje dag för att nå sina mål.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

superbra var ni på öppet hus! (as always)

2009-01-18 @ 00:56:13
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0