Fotosession och Palace


Igår eftermiddag var det ju dags för foto. Lovisa och jag styrde upp stylingen själva och Classe och Ola plåtade på scenen. Körde svart-vitt tema på kläderna och till det pälsboa, handskar, strass och pärlor. Bilderna blev så bra att jag undrade hur de lyckades... detta kommer bli smashing! Till veckan ska vi undersöka cateringen.

Ringde Peter Sjöstrand i veckan med och frågade om vi kanske kunde göra reklam för vårt evenemang på Våryran. Den är tydligen samma helg, jag hoppas bara att det inte är till nackdel för oss. Vi skulle höras längre fram sa vi, för jag måste undersöka om vi måste hyra PA eller hur vi nu gör. Men han var på annars! måste ha ta i de som håller i Gullabo marknad också och se om där finns något att hämta.

Sen är det nog dags att höra sig för bland företagen här i Torsås och se om man kan få dem att kanske köra lite party för sina anställda och gå på krogshow den 23 maj. Vi fck ju mycket prositiv respons på Charlotte Perelli i november och om man berättar för dem att det är mycket samma folk så kanske de förstår att vi är bra! Det är nog bäst att vara ute i så god tid som möjligt, så så fort vi har satt ett pris är det bara bäng bäng!

På kvällen var det efterlängtade Bullet och Backyard Babies på Palace. Det motsvarade förväntningarna med råge, vilken höjdakväll! Hampus Klang var som vanligt coolast av dem alla, även om Adam Hector numera inte är så långt efter. Och jag fick med mig ett av Dregens plektrum hem. Tjohoo! Båda banden var så coola och jag blev så fruktasvärt gig-sugen! Vi började kvällen hemma hos Frans i hans minimala lägenhet på 20 kvadrat. Men så mysig den var, jag vill med flytta! Sen åkte vi in till Palace och kom lagom till Bullet gick på. Sen öste det på med Backyard strax efter och jag stod längst fram och headbängade, så idag har jag skitont i nacken. Men det var det värt! Mycket hits, energi och känsla kan väl sammanfatta kvällen. Tyvärr har jag inga bilder eftersom jag inte fått tillbaka kameran än. Men till veckan ska den vara tillbaka, hoppas bara morsan och dom inte glömde att hämta den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0