Kortis, för jag måste ha sömn...

Låtskrivandet är i full gång med Jaylors! Men kände att vi kunde varit lite mer effektiva idag. Svårt att pressa fram kreativiteten, men man jobbar samtidigt bättre och effektivare under press.

Bestämde iallafall att vi ska åka till Köpenhamn på lördag och se Scams. Göra nåt roligt ihop och Tobbe Ander kom ju på Bones. Jag är så pepp på Scams, det var alltför längesedan jag såg dem live!

Och så kan jag meddela att jag med, efter hypen lagt sig, skaffat facebook. Välkomna med vänskap!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad kul! Jovisst, jag ska ta kort på inköpen tänkte jag! Men Adam kommer nog ha på sig sin "fina" jacka i skolan...haha! Beyond Retro är inget för mig...:P

2009-01-06 @ 10:21:04
URL: http://nathaliejmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0