Skinny pants och rekvisita



De ska jag ha på scenen, är så trött på klänning nu! Jag vill också kunna slänga upp ena benet på monitorn och då utan att flasha trosorna för de som står längst fram. På fredag ska jag inviga dem, när vi ska kolla på Bullet och Backyard på Palace!

Bra lektion i studiosång idag, intressant och inspirerande. Jag blir så sjung-sugen! Mm. Ska välja en ballad som jag ska sjunga in nästa vecka.

När jag var inne i stan köpte jag även glas-stenar och diamantformat kristallglas på Åhléns som vi ska ha på fredag då vi ska fota till "DIAMONDS are a girls best friend". Perfekta grejer, tur att jag hittade något som passade så bra. Ni får se senare!

Nu är det god natt på er.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vill också ha skinbrallor! Höhö, har bara köpt något liknande på gina...fast leggings då..DETTA LÅTER FINEMANG GUMMAN :)

2009-01-31 @ 15:20:19
URL: http://Http://NathalieJMJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0