Larmtorget

19.00 på Larmtorget i Kalmar är det dags, jag är först ut för sommaren. Svensktoppen nästa, spännande! Repet ikväll kändes sådär. Jag måste researcha bättre för att ha mer kött på benen innan ett sånt rep! Blev arg och trött på mig själv! Men jaja. Lära sig till nästa gång och i morgon kör vi!

Det är konstigt vad känslig man kan bli om nåt går fel. Då tänker man att hela livet är åt skogen plötsligt. Vad är det med humöret? Det är ju sommar! Men jag vill ju så hemskt mycket... massor med saker. Nehe, nog med funderande!

Var på stan idag och skulle byta en studentring som var fel storlek. Sen märkte jag gigantiska sommar-rean och blev kvar i stan ända fram till klockan 14.15. Det slutade med två T-shirtar och en kofta från Gina. 200 spänn för alltihop. Sen köpte jag ett par nya solbrillor i ren desperation. (Glömde mina Wayfares-lookies i Linus bil på midsommar) Men de nya är fräcka, känns fint! Fick hem en väska från H&M idag också. Och jag konstaterade att den nog inte är värd pengarna. Funderar på att skicka tillbaks. Det är kärva tider nu med ju! Eller det kommer bli iallafall, om jag shoppar väskor för 600... jag som är så fyndig, detta var otaktiskt!

Nu blir det nog att äta lite. Och jag som hade behövt ta en dusch med och klockan är redan tolv. Ja det är ju typiskt. I morgon blir det tjotjo, ladda nu Hilda!

Kommentarer
Postat av: Nathalie och Adis

Grattisssss :D

2009-06-25 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0