Helg och Musik Direkt

Ja, det gick vägen i går kväll i Musik Direkt. Vi gick vidare. Roligt. Regionsfinal i Växjö nästa helg. Skulle vara så roligt att få komma till riksfinalen och visa att vi faktiskt kan spela, gick ju så dåligt sist. Det var ändå 2 år sedan, men iallafall. Revanschlusten sprider sig i kroppen så det riktigt ilar till, åh vad jag blir sugen!

I fredags var det gospelkonsert i Nybro och det var fint. Jag, Louli och Lovisa sjöng en tjusig låt, det var roligt att spela piano! Jag är så sugen på att köpa ett nytt piano. Oj vad jag skulle spela om jag hade ett Roland FP4. Eller 10 000 så jag kunde köpa mig ett.

I morgon funderar jag på att ta tjuren vid hornen och helt enkelt ringa Mörebyggen. Om jag bara tar det lugnt när jag pratar och inte stressar och stirrar går det bra.

Sen måste jag boka uppkörningstid. Bäst att boka, så jag har en deadline. Det kommer säkert inte finnas några tider inom den närmsta månaden, så det är lugnt. Jag är ju inte redo än. Men det ska gå innan sommaren!

Nu ska jag åka till OlaPola och titta på Beck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0