Jag har fått jobb!

Tjohoo! På Mariahemmet, en dam därifrån som ringde och sa att hon fått CV:t av tanten på Hemtjänsten.
Det blir alltså jag och gamlingarna i sommar, jag ska ha "Minns du sången" med dem varje vecka! Hoppas kollegorna inte misstycker. Och så kan jag cykla till och från jobbet. Synd bara att det blir så dumt med bandet och rep och det. Men detta kanske är det enda jobb jag kan få och tar jag inte detta kanske jag inte har ett öre när hösten börjar. För mig som inte vet riktigt hur det ska gå runt ekonomiskt i höst, känns det fruktansvärt idiotiskt att tacka nej till detta sommarjobbet.

Idag har jag fått lite gjort på projektarbetet, ringt lite folk. Nu är det verkligen varje dag som gäller, annars finns det inte en chans att jag hinner få ihop folk. Men jag tänker inte ge mig!

Hade ju pianolektioner på TM idag med. Gick fint, roligt när det går framåt och man ser deras framsteg!


Kalle och Josefine efter dagens lektion! :)

Kommentarer
Postat av: Calle Andersson

haha där e jag ju :P

Du kan adda på msn så kan du får höra några låtar som jag har gjort och lite som jag håller på med :)



calle[email protected]



Mvh calle

2009-03-25 @ 17:05:20
Postat av: Moa

och nu med ännu ett tillskott! =D

2009-07-24 @ 01:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0