Jobba på!

I dag har jag fått tag i ett företag till som var intresserade och i morgon ska jag ringa till sågverket i Långasjö, där min brorsa jobbar. Bara att köra på! Nu har vi också bestämt en rep-tid varje onsdag så vi kan komma framåt lite i taget, vecka för vecka. Jag börjar få lite il i magen nu att vi inte ska hinna. Så nu försöker jag förbereda så mycket som möjligt. På onsdag ska vi prata om hur scenen ska vara uppbyggd. Då ska jag även ha koreografin till "I will survive" klar. Lovisa ska jobba med "All that jazz". Man måste ju börja i nån ände. Det gäller att köra på från början nu, så vi kommer framåt hela tiden. Varje vecka, helst lite varje dag. Ett samtal, ett danssteg eller vad som helst! Annars kommer vi aldrig hinna, för det är inte lång tid kvar! Veckorna kommer att susa iväg. Men det ska gå! Nu är det affischen som är nästa viktiga steg.

I morgon är det gospelkonsert i Nybro, på lördag sticker jag till Tingsryd och Musik Direkt med Chick Jaylors.


Chick Jaylors plåtade av Morgan Karlsson.

Kommentarer
Postat av: Kvinnan med kyckling-vingar

Du har inte blivitt av med dojorna än? Budgivningen är väl slut snart?



Lycka till imorgon!

2009-03-21 @ 00:19:26
URL: http://genomlovisasogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0