Måndag kväll

Idag har det varit lång dag. Upp vid kl 6 och duscha, eftersom jag skulle börja dagen med en tidig körlektion. Vänstersväng på landsväg idag, jag är skitdålig på det. Och sen skulle jag vända och det gick åt skogen. Jag hamnade på fel sida vägen och allt blev fel. Och så måste jag verkligen plugga teori.

Sen åkte jag bussen hem och gick på teaterlektion på skolan. Vid halv 4 började keyboard-lektionerna på TM och det gick över förväntan. Skönt, jag har nojat mig en del för det där när jag inte visste hur mycket elevrna kunde osv... I morgon ska jag ha en sånglektion med en kille. Sjukt spännande!

Sen ska jag skriva upp 10 företag på en lista som jag ska ringa i morgon. Ragga folk till projektarbetet alltså. Kom på att jag ska dra med mig louli och Lovisa till morsans jobb och köra lite doa a capella för att göra dem lite sugna på att gå. Då kanske vi har 20 personer direkt! Sen ringde Dan Sabel från Artistargenturen till Lovisa häromdagen. Om 2 veckor ska vi på fotografering och filmning för hemsidan!

Sen har jag köpt ett par nya brallor. Onödigt? Ja, kanske. Men 199 spänn på Bik Bok. Fynd! Idag när jag var inne var de tillbaka på ordinariepris 499 igen. Mohaha! 

 

Jag ska rensa min garderob har jag tänkt. Slänga allt som jag inte använder. Eller sälja menar jag, och bli rik. Ett par ASOS-pumps i strl 36 ligger redan uppe på Tradera. Känns fint att bli av med skräpet, tänk att ha en garderob full med grejer som man gillar och verkligen vill använda! Lyx.

Nu får jag en utskällning av grabbarna för att jag skriver om kläder på bloggen. Haha!


Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Heej !

allt bra :)

Hoppas du har haft en bra start på veckan ?

Kram

2009-03-16 @ 23:36:15
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0