Nu har jag börjat ragga folk

Idag har jag börjat telefonterrorn på företagen. Smycka var sugna och skulle höra av sig på fredag. Guldbolaget ville att jag skulle maila mer info, Larssons Plåt ska jag ringa och boka tid för möte med dem i början på nästa vecka och VM snickeri vill ha info i brevlådan. Sen har jag ringt ett gäng till, men de hade inte rätt person där osv...  Bergkvara Buss har jag ringt, de har ju massor med folk. Men de hade tydligen storhelger just då och hade inte tid för personalskoj. Skit också.
VM snickeri var väldigt skeptiska när det gällde maten, hon i luren sa att allt hade varit så bra på Perrelli utom maten. Ingen klass på alls tyckte de. Hon rekommenderade Tobbe o dom på möre Golfkrog, de jag var på G och ringa men inte fick tag på förra fredagen. De har jättebra mat. Jobbigt läge. Trist att folk inte var nöjda med maten, nu börjar det ju snurra i skallen. 

Nu måste ju affisch och biljetter göras också och jag misstänker att Mankan inte har tid. Vi var ju och visade honom bilden för ett par veckor sedan och då skulle han säga till då han hade tid. Var lite mycket då. Jag misstänker att det är mycket denna veckan med... jag kanske skulle göra ett försök? Eller be nån, typ Nikko? Ett jobbigt läge till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0