På måndag är det möte

med Gerds mat och Café. Då ska han få se. Jag har rekat lite bland andra cateringfirmor, men jag känner att det var lite sent påkommet, vi har ju halva inne hos Gerd nu. Och det är ett bra pris, budgeten blir bra. Nu ska vi bara se menyn på måndag. Sen börjar den stora marknadsföringsjätten nästa vecka. Ringa tidningarna och förvarna, så de kan skriva att det kommer bli och att det blir fräsigt. Min tanke är att de kan följa upp lite längre fram med ett mer detaljerat och större reportage, några veckor innan sådär. Men för att locka folk gäller det ju att vara ute i god tid med de fräna grejerna, vi måste ju ha 150 pers som bokat redan en månad innan ungerfär.

Sen frågade jag Gerds om 16 maj var OK istället för 23:e (alltså helgen innan det egentligen var sagt) och de sa att det inte spelade dem någon roll. Bra! Men det som stör mig är att de verkar tro att vi inte kan marknadsföra oss eller göra detta seriöst, han vill hela tiden ha Ulla med. Fruktansvärt irriterande. Folk som tro på förhand att man inte kan och har kapacitet att göra sånahär saker är så frustrerande. Men vi ska visa dem, de kommer få äta upp sina ord.

Ett häfte med låtar (och vad killarna ska spela på) är klart nu. Lovisa kollar på det, så bara hon har godkänt ska jag dela ut det. Sen måste vi ha ett möte nästa vecka, så de får lite mer info. Nu åker jag till Häradsbäck med min Ola, så klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0