På tal om Monica...

Idag kom den där förbaskade kassetten hem i brevlådan. Den där biografin om Monica Zetterlund som visst var 5 timmar kassett-band och inte bok. Får väl lyssna någon gång när jag är sjuk.



Sen var jag och Ola på stan och jag gick in på Monki och köpte en kavaj som jag dregglat över sen förra helgen. Superfin, men nu är jag 500 kr fattigare. Får se om jag behåller den. Men just i nuläget känns det motigt att lämna den ifrån sig.. ;)

  

Sen lyckades jag sälja mina platåpumps idag också, gick med 150 kr i vinst! Känns fint, Hilda business woman är här! Grymt sugen på att lägga upp några till par skor på Tradera, särskilt efter dagens utgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0