Robert Wells Close Up Tour

I kväll har jag och gossarna (och en hel hög av Stage-elever) varit i Kalmarsalen och tittat på Robert Wells med trio. Och vad ska man säga? Det var fantastiskt! Tajt och svängigt. Och blandat, från visor och klassiskt till  jazz, boogie-woogie och AC/DC. Och de briljerar i allt de tar sig för. Tyvärr fick vi platser längst upp på balkongen, så det var inte så close-up till en början. Men när de brände av "It´s a long way to the top (if you wanna rock´n roll)" som extranummer satte jag fart på Niklas så vi kutade ner och ställde oss längst fram vid scenen framför de lama paschisarna. Tjohoo!
 
Tur att jag åkte in iallafall, istället för att sitta kvar på skolan och redigera film. Det är förressten vad de 2 senaste dagarna gått till. Film om jazz. I morgon vid lunch ska den vara klar har jag tänkt., så det blir upp med tuppen vid 7. Uffla.

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-12 @ 00:32:45
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0