Torsdag


Mattis och Linus.

Jag började dagen med att åke på cykeljakt. Mamsen sa att hon sett en röd cykel stå vid vägkanten utanför Torsås, o min blev ju snodd i höstas! Så jag och pappa körde dit i morse vid halv åtta för att kolla. O kan ni tänka er, det var den! Jag blev glad.

Sen var det föreställning för 400 ungar på Stage och Roobits spelade, jag side-kickade Jonas och spelade Baloo i en Disney-teater. Samma show ska köras i morgon halv tio för några hundra andra kids. Sen hade vi möte med gruppen som har hand om Melodifestivalen 2009 på Stage och det var mycket att göra. Jag har en del att styra upp kände jag. Men det ska gå! Hoppas allt annat går i lås också. I morgon ska jag ringa 5 nya samtal om projektarbetet, lite varje dag var det. Jag har några att ta igen eftersom det inte blev ringt något idag. Hoppas det inte pajar för att det är fredag, så chefen gått hem eller nåt. Vore ju typiskt!

Sen har jag känt mig lite risig idag, sliten i halsen och riktigt trött och däven. Vet inte vad det är. Och sen har jag fått ett sår på insidan av munnen som ligger och skaver mot tandköttet och det gör skitont när jag ska sjunga. Skit. Måste leta fram lite munvatten och försöka lindra. Vi repade på setet till Musik Direkt ikväll också med Jaylors. Det känns riktigt bra, ska bli så roligt på söndag! Och på lördag ska jag, Lovisa och Louli träffa ArtistArgenturen och spela in lite videoklipp. Jag hoppas på att hinna plugga lite franska i helgen med, är efter som ett ägg nu igen. På ett sätt ska det bli så sjukt skönt att ta studenten! Kom på igår att det verkligen är dags att skicka in ansökan till högskolan och KY nu i dagarna. Man behöver ju inte gå där bara för att man söker heller. Hellre tacka nej än att bryta på att man inte sökte. Jag ska göra en research nu och boka tid med syon i morgon.

Ikväll blir det i säng tidigt, jag måste det. Annars finns det kollaps-risk och det har jag definitivt inte tid med nu.

Kommentarer
Postat av: Karoline

hej Hilda. förlåt att jag inte svarat förut. men det har varit lite komplicerat. men ja, jag och william är tillsammans iaf :) och det är fint. Kram till dig!

2009-03-27 @ 11:51:51
URL: http://ikarolineshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0