Göteborg

Förra veckan var klassen i Götet. Roligt! Jag fyndade massa schnyggt. Och vi var på Liseberg, det var skitskoj! Sen blev det lite party, men då lämnade jag för säkerhetens skulle kameran hemma.... bäst så kanske, höhö. Helt ärligt så gick den inte ner i den där förbaskade kuvertväskan... Men Facebook kryllar av partybilder, det är bara att ta sig en kik! Hörde bland annat om en rolig film på Niklas......





Vi åkte tåg.




Nåt av det roligaste jag vet är att ta kort på Linus när han fular sig!







Lovisa och Tove brister ut i ett skrattanfall...


Myrorna.


Liseberg.




Dags att åka hemåt.





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, härliga bilder Hildning! Måste ses snart, annars ses vi ju på fredag :)

2009-05-26 @ 17:45:45
Postat av: Hilda

Hej, ja jag är ett ägg men det här plugg-sketet tar kål på mig. skulle ringt dig ju! Det ska bli skitkul imorgon, äntligen få ses!!! :)

2009-05-29 @ 00:28:00
URL: http://hildasprojekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0