Jag lever, jag lovar!

Ursäkta för min fullkomligt värdelösa uppdatering, men jag har inte haft tid och det är "på sann", som Mattis skulle ha sagt. Här kommer iallafall det senaste om Diamonds och det har hänt en hel del vill jag lova. Nu är det mindre än en vecka kvar....!

- Har köpt kjolar och blusar till Grease och klänning som Louli kanske ska ha som Phocahontas.
- Köpt pynt till borden: servetter, ljus, glasstenar och blomblad i tyg
- Köpt pappersdukar till borden. Fick bli papper iallafall, tänkte lånat/hyrt tyg, men det fanns inte så det räckte och sen blev det dyrt. Så vi fick skippad det. Men med pyntet tror jag det blir fint ändå!
- Fixat en del låtar, men det är ändå mycket kvar att jobba med. Killarna satte Singin in the rain ikväll, den kommer bli kanon! Nu är bara frågan hur vi gör med Stayin alive. Den är typ 5 min lång, jag vet inte om killarna pallar en dans till. Grease är också fixad, måste bara slipas/tajtas till. All that Jazz är koreografin också helt klar.
- I morgon kommer Oskar Appelkvist och ska hjälpa att arra upp 2 låtar till.
- På tisdag eftermiddag ska Lovisa in och handla lite grejer till + hämta ut klänningen vi ska hyra från
Länsmuséet i Kalmar.

131 personer är helt klara nu. På torsdag ska jag åka till Gerds mat och checka av allting. Då ska jag också ha med en ny skiss på borden och ett minut-körschema för kvällen. Det kommer bli bra! Men nu är det koncentration de sista dagarna. Jag ska ha 100 % koll på vad jag ska göra, så kommer detta att gå alldeles utmärkt. Det ska bli så bra! Vi har makten nu, att visa vad vi går för. Ska bli så kul. Men oj vad det killar i min mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0