Linköping 09.07

Nu sitter jag i Linköping ock skriver projektrapport. Kusin Petter bor här och jag, Anton och Sabine har fått komma och hälsa på en helg. Igår gick vi ut och käkade och jag tog det näst billigaste och ett glas kranvatten... Idag ska vi shoppa skor.

På måndag ska projektrapporten för Diamonds vara inlämnad, så jag klev upp vid 8 idag och satte mig vid datorn. Nu börjar jag få kontroll på situationen, det kommer bli bra tror jag. Vi har 120 personer bokade nu och jag hoppas vi får in några till nästa vecka. Reptider är också inbokade för de två veckorna som återstår, vi har massor att göra! De närmsta två veckorna kommer bli helt vilda. Jag har bokat uppkörningstid (äntligen!), ett stort naturarbete ska in som jag inte börjat på, franska... Skönt att känna att man lever!

Nu ska jag skriva ett stycke till, sen ska jag duscha. Måste hänga på låset på Din Sko vid 10! Petter bor supercentralt, ett kvarter från stan bara!

Tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0