Livet

Plugg plugg plugg. Och i tisdags klarade jag teoriprovet och i denna veckan ska jag köra upp. Annars är det projektarbete järnet denna veckan, ge allt. Franska och naturkunskap om jag hinner, men nu prioriteras Diamonds framför allt. Det ska bli fräsigaste showen någonsin.

Sen har jag ett till sommarjobb på kroken också. Hoppas jag får schemat från Mariahemmet inom den närmsta veckan, så jag kan kolla hur mina tider ser ut. Kanske har jag tid att jobba lite i Borgholm också? En restaurang där som behöver underhållning. Kanske jag hoppar på det, vill så hemskt gärna. Men nu har jag ju Mariahemmet i första hand.

Jag längtar så hemskt mycket till 28 maj, då alla betyg i kärnämnena sätts. Då kan jag inte göra mer åt saken, bara slippa tänka på skolan mer. Ska bli så otroligt skönt. De sista veckorna av terminen ska jag bara njuta och jobba med saker som är till riktig nytta.

Men nu är det back to work, massor att göra. Det känns som om jag kämpar mot klockan, den liksom springer 10 ggr snabbare än vad den brukar göra. Irriterande. Men väggen är inte i sikte, bara så alla oroliga mammor kan chilla ner. Det går bra, jag känner att jag lever. I går grillade vi och jag åt Chorizo-korv. Sånt onödigt, men så viktigt, som man gör för att inte gå in i väggen. Varva ner, liksom. Tänka på nåt annat. Projektarbetesrapporten är ju iallafall inlämnad, provet i projekt o företagande klart. I morgon är det måndag och en riktig hugga-i-dag. Börjar tidigt med körlektion och sen rullar det på. Bäng-bäng!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

LYCKA TILL FÖR FAN! :) det kommer gå kalas ju :)

2009-05-13 @ 17:10:16
URL: http://Http://NathalieJMJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0