Jobb och skola

Idag har jag varit på Stage och mötat. Jag och Fredde funderade ut tonarter och tempo på ett par låtar som ska bli ett potpurri till ettornas show som de ska ha på Byttan i Kalmar i oktober. Jag och Ann spånade former och sättning på resten av låtarna. Det blir en utmaning det här! Igår dansade jag och Dona med hela Stage-ettan och de satte stegen riktigt bra!

I morgon börjar jag skolan! Eller, en distanskurs på halvfart på BBS, men iallafall. I november drar jag igång med en kurs till, fast på helfart och på plats. Företagsekonomi A - organisation marknadsföring och den som börjar i morgon är med inriktning redovisning och kalkylering. Tyvärr har jag hört rykten om flera hundra sidor kurslitteratur på engelska... känns sådär. Jag ska väl försöka iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0