Onsdag kväll

Jag har just konstaterat att Tradera är livsfarligt. Inom två minuter har jag bjudit på tre grejer... och i morgon fyller Ola år så jag borde spara mina pengar och köpa honom något fint eller bjuda på nån middag eller nåt sånt där fint som man ska. Först tänkte jag köpa en skiva till honom, så jag skulle sms:a Linus och fråga var det nu var för någon han pratat om. Nåt med Foo Fighters. Men så råkade jag skicka det till Ola istället, så nu pajade jag det med!

Idag har varit en konstig dag, när jag kom till Stage var det ingen Krish Sharma där. Men en massa ettor, roligt! Och Dona var där och vi dansade en streetkombination till en av Beyonces låtar, superfräsigt kommer det bli! Och jag måste bara dansa mer, jag tror dansflugan flög på mig. Innan denna veckan är slut ska jag ringa Dansinstitutet i Kalmar! 

Sen åkte jag, svettig och dan, in till Kalmar och repade inför gig till helgen. Jag och Lovisa svängde på stan först, jag köpte en svart skugga på Make-Up Store. Den perfekta sotskuggan! Deras nya butik var supersnygg, det ligger så centralt och bra nu med.

Nu ska jag äta en smörgås, duscha och förbereda mig inför morgondagens jobb. Och i morgon kväll ska Tove och jag på Söderport!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0