Sen update måndag

- Min mobil är tillbaka! Biblioteket ringde och sa att de hittat den där, så nu kan massan nå mig igen ;)

- Garderobsresning är påbörjad, för att lägga ett bud på något ur första lasset klicka HÄR

Annars har helgen varit rep, rep och åter rep med Chick Jaylors. Vi har 2 nya gig på gång nu med, jag donade med det ena igår. Skulle repat nästa helg med men då har lyckats boka in mig på en annan grej, skit med! Kanske Andreas Carlsson från Idol-juryn skulle kika förbi och då är det ju TYPISKT att jag ska klanta till det! Fattar om pojkarna blir besvikna... jag är ett ägg!

Idag har jag varit hos tandläkaren och hon slet och höll på så munnen blödde. Sen är hon polska, så jag hörde inte var hon sa heller. Och nu ska jag peta med tandtråd i resten av livet...

I morgon blir det upp tidigt för några telefonsamtal, städning, sitta vid pianot och sätta koreografi till Stage-ettorna. Sen ska jag ha 2 pianolektioner på eftermiddagen och sist blir det kickboxning för att röra på fläsket något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0