Tadaa!





Jag har städat kan ni tänka er!
Nu var det en vecka sen och lite grejer ligger där redan... men de ska bort ikväll! Tyvärr har det gått trögt med uppdateringen senaste veckan, orsaken är nog att jag håller på med en ny blogg med inriktning mode. Har ett projekt på gång, så där går mycket tid nu. Sen är det jobb och fix också, konstigt att det kan vara så stressande. Men så är det!
Idag har jag varit i Emmaboda och repat, haft sånglektioner och nu ska jag på körrep. Har inte hunnit ringa hälften av de samtal som jag skulle, blir upp tidigt imorgon... har massa att styra upp!

Nu måste jag springa!

Kommentarer
Postat av: Ola

Du visar inte skrivbordet..?

2009-09-28 @ 21:25:11
Postat av: Nathalie

Nej Ola, varför skulle hon göra det? Hehehehe

2009-09-29 @ 21:57:37
URL: http://nathaliejmj.blogg.se/
Postat av: L

Hahaha, ja vart är skrivbordet!

Men du Hilda jag tänkte på det, vill du ha rensningshjälp med skrivbordet så bara ropa! Kan va skönt med moraliskt stöd från någon som nyligen gått igenom exakt samma sak...........

2009-10-05 @ 22:04:30
URL: http://genomlovisasogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0