Tonight





Vi var taggade!

Ikväll var det bröllopsgig på schemat. Jonas var transa och körde La Dolce Vita iklädd superkort paljettkjol och klackskor! Och jag o Lovisa körde ABBA!

Sen var jag ju på uppropet på BBS (Högskolan i Kalmar) för distanskursen jag hade tänkt läsa. Det kändes sådär, jag är inte jättetaggad på att sätta tänderna i redovisning och kalkylering... hoppas på att organisation och marknadsföring känns bättre. Jag får se om jag tycker det är värt ett försök, vill ju inte slösa pengar och tid på att plugga något tråkigt och onödigt.

I morgon blir det upp vid 6 och hopp på cykeln, vid 7 ska jag nämligen vara hos gamlingarna på Mariahemmet! De ringde i går och behövde back-up i helgen, så jag sa ja på stört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0