Work

Idag vaknade jag av att en telefonförsäljare ringde och frågade efter farsan vid halv nio. Och det var kanske lika bra, så jag kom upp... har blivit så sjukt morgontrött på senaste! Jag stänger av väckarklockan i sömnen. Har börjar med 2 väckarklockor nu, så jag ska komma upp. Hopplöst!

Dagen innehöll iallafall jobb på Stage, 3 lektioner. Sång och dans. Ettorna är duktiga! I morgon ska jag dit igen vid lunchtid och greja lite. Sen ringde Mariahemmet idag och behövde vikarie, så när jag slutat på skolan vid 15.40 pilade jag direkt bort till gamlingarna.

Kikade på klippet med Antonia från Idol också, good job! Stage är stolta! Undra om hon är vidare efter slutaudition..? :)

Tack o god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0